بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟
نوشته شده در سه شنبه 11 مهر 1391
بازدید : 1030
نویسنده : حسین

 

سلام....

صبح از خواب بیدار میشیم...با کمال ارامش صبحانه میخوریم...میریم سر کار...بعداز ظهر هم برمیگردیم پیش خونوادمون...بقیه روز رو هم در کنار خانوادمون لذت میبریم....همه ی زندگیمون غرق ارامشه...کشورمون کاملا مستقله...جمهوری اسلامیه...برای با حجاب بودن توی جامعه هیچ مانعی وجود نداره...خلاصه اونطور که دوست داریم زندگی میکنیم...در کمال ارامش!....حالا یه سوال!......ما برای داشتن این همه امکاناتو ارامش زحمتی کشیدیم؟....کاری انجام دادیم؟.....نه!....اکثرمون بعد از انقلاب به دنیا امدیمو

برای این ارامش هیییچ کاری نکردیم....فقط ارثیه که بهمون رسیده....

ارثیه که از شهدا بهمون رسیده....کسایی که رفتن همه زندگیشون و جونشون رو دادن که الان کسایی مثل ما بتونن در کمال ارامش نفس بکشن!...زندگی و ارامششو دادن....برای زندگی و ارامش ها!....چیزه کمیه؟؟؟....نه!اصلا کم نیست!...خیلی دل و جرات میخواد جونو به خطر انداختن!جونو کف دست گذاشتنو وسط میدون رفتن! خیییلی!

حالا ما چه وظیفه ای در قبالشون داریم....کسایی که حدود30سال پیش جونشون رو واسه ارامش الان ما دادن چی ازمون میخوان؟

گلچینی از وصیت نامه شهدا رو گذاشتم براتون.....

شهيد اصغر حيدري

خوشا به رهبري عزيزم كه اولين شهيد را داد . او شهيد داد ولي سربازاني هم مانند برادران سپاه پاسداران به اسلام هديه كرد . آن رهبر عزيزم بود كه ما را به حركت درآورد . يگانه رهبري كه نه شرق مي خواهد و نه غرب شهيد محمد كاظم ابدي سفارش مي كنم كه هيچگاه از خط اسلام فقاهتي و پيروي از ولي فقيه زمان خود غافل نشويد كه در اين صورت به ورطه هلاكت و نابودي خواهيد افتاد.

شهيد قاسم چوپان كاظم آباد

هميشه قدم به قدم يار و وفادار امام باشيد و نگذاريد كه منافقين به اسلام ضربه بزنند و هميشه ولايت فقيه را ياري كنيد و بدانيد كه اگر ولايت فقيه نبود هرگز انقلاب ما به پيروزي نمي رسيد .

شهيد محمد رضا فروزان

بكوشيد كه يا خط سرخ امام حسين (ع) را برگزينيد و يا زينب وار يزيديان را رسوا كنيد و بدانيد آنگاه پيروزيد كه اثري از ظلم نماند و كاخ كرملين و كاخ سفيد واشنگتن را به حوزه هاي علميه مبدل ساخته و فرمانروايي يزيد صفت چون كاتر و ريگانها و برژنف ها و امثال آنها را كنار زنيد و حاكميت ولايت فقيه همانا حاكميت الله است .

شهيد محمد ابراهيم اسعدي

پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت مبارز باشيد اگر پشتيبان روحانيت نباشيد شكست ما حتمي است .

شهيد كريم كارگر

پشتيبان اصل ولايت فقيه باشيد كه اساسي ترين اصل قانون اساسي است .

شهيد مسلم عابدنيا

اگر فيض شهادت نصيبم شد آنان كه پيرو خط امام نيستند و به ولايت فقيه اعتقاد ندارند بر من نگريند و بر جنازه من حاضر نشوند.

شهيد محمد شرف الديني

قدر اين لطف و مرحمت الهي را بدانيد و طبق آيه شريفه « اطيعوا الله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منكم » پشتيبان ولايت فقيه باشيد .

شهيد زين العابدين عليزاده

در زماني هستيم كه دولت و مسئولين مملكت در خط اسلام و ولايت فقيه هستند و اگر توانستيم به اين دولت كمك كنيم به اسلام كمك كرده ايم .

شهيد عباسعلي بنا پور

هيچ وقت امام امت را تنها نگذاريد. روحانيت در خط ولايت فقيه همان بازوي امام هستند .

شهيد حسين عابدي

پيرو امام خود باشيد گوش به حرف منافقين ندهيد و هميشه به فرمان روحانيت اصيل باشيد .

شهيد محمد علي عطاري ميبدي

هدف ما كه همان اسلام اصيل و پيروي از روحانيت و پشتيباني از ولايت فقيه است را ادامه دهيد . شهيد محمد رضا عينكي فيروزآبادي

و چقدر قدر نشناسیم که همه این وصیت هارو زیر پا میزاریم...همه این خون هایی که بخاطر ما ریخته شد رو میبینیم...ولی وظایفمونو نمیبینن...تو این ارامش زندگی میکنن...ولی بعضیا پشت سر ولایت حرف هم میزنن!....چقدر قدر نشناسیم...




:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: شهدا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: